Blog

Inotul – recomandari pentru barbati

Inotul – recomandari pentru barbati

 

O data cu schimbarea sezonului, incepem sa ne gandim la miscare, la sport, sa incepem o viata sanatoasa. Barbatii opteaza de obicei pentru sala, sau alergare in parc. www.aquaswim.ro propune o abordare noua: incercati inotul ! Pentru a va mentine in forma si pentru a va modela corpul, antrenorii nostri va vor oferi un program de antrenamente de inot.Acest sport este complex si dezvolta foarte bine musculatura corpului masculin. Barbatii care practica inotul sunt bine formati, au muschi si au o silueta zvelta.Cine nu-si doreste sa fie admirat pentru conditia fizica?

Daca aveti cateva kilograme in plus, acumulate in perioada ierii, acum trebuie sa le dati jos. Inotand, veti elimina grasimea nedorita si veti intari musculatura. Stilul crowl este in mod special recomandat barbatilor. Miscarile bratelor vor modela bicepsii si musculatura spatelui, fara efort foarte mare. Bustul va deveni mai armonios lucrat, veti vedea cum apar patratele pe abdomen si burtica este eliminata prin inot. Daca sunteti perseverenti, un abonament la piscina din cadrul hotelului Ramada, la www.aquaswim.ro, este o alegere excelenta pentru sanatatea dumneavoastra.

 

Pentru tineri, inotul reprezinta o sursa de buna dispozitie, prin endorfinele generate de miscarea fizica in apa. Dupa cateva ore petrecute la piscina, veti elimina stresul acumulat zilnic, veti face sport si veti fi mai bine dispusi. Cercetatorii au studiat efectele inotului asupra psihicului si rezultatele lor au indicat o imbunatatire a starii mentale prin miscare si sport. Puterea de concentrare va creste, starea de spirit va fi mai buna iar simptomele depresive se vor inlatura. Incordarea si emotiile negative  dispar, anxietatea se va ameliora si veti deveni mai bine dispusi si fericiti.

Daca aveti probleme cu articulatiile sau suferiti de dureri cauzate de statul indelungat pe scaun, fie la birou, fie la volan, atunci veniti la piscina ! Inotati si veti ameliora durerea, veti intari sistemul osos si respiratia se va imbunatati. Persoanele care sufera de astm sau diferite boli pulmonare vor respira mai bine si isi vor intari plamanii, daca inoata.

Barbatii care inca nu stiu sa inoate, au sansa sa urmeze un program pentru incepatori si apoi pentru avansati, cu antrenori bine pregatiti, la www.aquaswim.ro. Va oferim o piscina superba unde veti invata cu placere sa inotati sau poate sa va perfectionati in stiluri diferite de inot. Veti obtine un corp frumos lucrat, o stare psihica relaxata, veti intampina vara cu un tonus de invidiat. Fata de sala de forta sau de antrenamentele istovitoare, inotul este mult mai usor, nu necesita un efort atat de mare si este un mod placut de a petrece timpul liber.Va stam la dispozitie cu un program accesibil, in fiecare zi a saptamanii, la www.aquaswim.ro

Cursuri de inot pentru adulti

Cursuri de inot pentru adulti

 

Multe persoane nu stiu sa inoate si isi imagineaza ca la varsta adulta este dificil sa inveti.Nimic mai gresit.La www.aquaswim.ro  veti avea ocazia sa va convingeti  de contrariu. Inotul este un sport minunat si poate fi invatat la orice varsta. Aici avem antrenori specializati, care au experienta si rabdare. Va vor invata cum sa invingeti teama de apa si cum sa va acomodati cu bazinul de inot. Pentru adulti, va fi o provocare deosebita invatarea inotului. Este o senzatie minunata sa simtiti cum plutiti in apa, cum inaintati si apoi cum faceti progrese pe care nu le credeati posibile in practicarea acestui sport. Deci nu este dificil pentru orice adult sa invete inotul.

Cursurile de inot la www.aquaswim.ro sunt oferite clientilor conform unui program flexibil. Orele se programeaza cu cel putin 24 de ore inainte. Beneficiati de antrenori pentru grupuri restranse sau puteti opta pentru cursuri individuale. In functie de programul dumneavoastra va puteti planifica orele de inot in timpul zilei, incepand cu ora 9 , pana seara la ora 20. Abonamentele sunt flexibile, iar preturile convenabile, incepand cu 480 ron pe luna, pentru un abonament cu 8 intrari, in grup mare, si program fix.

Echipa de instructori de la www.aquaswim.ro este tanara, dar foarte bine pregatita. Puteti alege un antrenor care sa se ocupe special de dumneavoastra, daca optati pentru un curs individual.Veti afla raspunsul la orice intrebare legata de inot, veti fi indrumati si sfatuiti permanent. Inotul est un sport aproape lipsit de risc, iar in bazinul Aquaswim sunteti in siguranta alaturi de echipa noastra.

Cursurile de inot isi propun sa va initieze in practicarea inotului dar daca deja stiti sa inotati si vreti sa va alaturati cursantilor pentru perfectionare, atunci ati facut alegerea potrivita. Este esential sa cunoasteti bine cateva stiluri de inot, iar pentru perfectionare va trebuie ajutorul profesionistilor. Deprinzand corect miscarile de inot, inca de la inceput, veti inota astfel incat sa beneficiati de toate avantajele acestui sport. Va veti dezvolta armonios diferite grupe de muschi, va veti modela frumos trupul si veti fi mai sanatosi si bine dispusi.

Nu ezitati sa va inscrieti la cursurile de inot la www.aquaswim.ro. Cu fiecare luna, veti descoperi ca faceti progrese si ca incepeti sa simtiti efectele pozitive ale inotului. Ca orice sport, poate avea si anumite contraindicatii, daca nu va este recomandat efortul fizic. Inainte de a incepe cursurile de inot, intrebati medicul de familie daca sanatatea dumneavoastra va permite practicarea inotului. Daca aveti permisiunea sa, atunci ramane doar sa aveti un echipament de inot ( costum de baie, casca, papuci, prosop) si va asteptam la piscina. In cadrul hotelului Ramada, Aquaswim va ofera cursuri profesioniste de inot pentru adulti.

 

Inotul, cea mai buna metoda de slabit?

asd

Inotul, cea mai buna metoda de slabit?

In zilele noastre, problema greutatii corporale ne preocupa pe cei mai multi dintre noi. Iata de ce www.aquaswim.ro va propune o alternativa la metodele clasice de slabit: inotul. Daca metodele clasice de regim par sa nu dea rezultate, incercati sa inotati. Va oferim piscine curate si instructori profesionisti, gata sa va deprinda procedeele de inot, la piscina situata la Ramada Hotel: www.aquaswim.ro

 

Dietele si curele de slabit sunt de multe ori greu de urmat.De ce sa nu optati pentru practicarea unui sport care va va oferi rezultate concrete in demersul dificil de a inlatura kilogramele nedorite ? Inotul va asigura o dezvoltare armonioasa a corpului,modeleaza muschii si elimina grasimea depusa pe zonele cu probleme: coapse, solduri, burta.

Este printre primele sporturi invatate de copii, pentru ca cei mici de obicei adora apa.Miscarea in apa este benefica la orice varsta. Corpul se simte mai usor, miscarile sunt dinamice si presupun un efort care duce la intarirea articulatiilor, la formarea diferitelor grupe de muschi si la topirea depozitelor de grasime. Inotatorii au un corp frumos modelat, pe care si-l doreste oricine. Daca perspectiva antrenamentelor aerobice sau in sala de forta va inspaimanta, prin dificultate si efort sustinut, atunci alegeti inotul ! Inotul este relaxant, induce o stare de bine, va binedispune. O sedinta la piscina este  o delectare in zilele toride de vara si va incanta iarna, cand veti practica inotul la piscina.

Antrenorii nostri vor analiza personalizat dorinta dumneavoastra de a slabi si va vor propune un program de inot care sa va ajute in atingerea obiectivelor. Inotand corect, veti slabi, si veti dezvolta muschii spatelui, bratelor si coapselor, veti respira mai corect si veti avea o stare de sanatate mult imbunatatita. Persoanelor obeze, cu vechi probleme de sanatate, inotul le ofera o miscare mai usoara si placuta decat exercitiile epuizante de gimnastica. Cura de slabire, insotita de practicarea inotului, va conduce mai rapid la rezultate vizibile. Veti tonifia muschii si veti scapa de grasimea nedorita, corpul va capata o alura mai alungita si eleganta si veti scapa de diverse dureri de spate sau de picioare.Cei care au probleme de respiratie din cauza greutatii vor respira mai usor, iar inotul va fi o placere.

De aceea,multi opteaza sa petreaca timpul liber la piscina.Veti socializa cu persoane de varste diferite, veti practica diferite stiluri de inot sub indrumarea instructorilor nostri, iar abonamentul la www.aquaswim.ro se va dovedi o investitie de pret in sanatatea dumenavoastra. Va invitam sa descoperiti oferta noastra pe site www.aquaswim.ro si va asteptam sa alegeti un abonament potrivit dorintelor dumneavoastra.

Stiluri de inot – Ce alegem?

Stiluri de inot – ce alegem?

 

Indata ce am invatat sa inotam, daca am ales sa invatam singuri,stim cum sa ne miscam in apa, sa plutim, sa nu ne ducem la fund. Dar ca sa deprindem diferite stiului de inot, trebuie sa avem suportul unui specialist. Antrenorii de la www.aquaswim.ro sunt specializati in predarea inotului si va vor explica cum sa invatati usor diferite stiluri de inot.Chiar daca pare dificil pentru inceput, veti vedea ca practicand corect  diferite  stiluri de inot, veti obtine un corp armonios si frumos modelat, o sanatate mai buna, un tonus ridicat.

Stilul bras, numit si stil”broasca”, este cel mai usor de invatat. Se inoata in pozitia asemanatoare broscutelor, pe fata, cu genunchii indoiti apoi indeprati, in kiscari ritmice, mainile intinse fac miscarea de inaintare, tragand apa dedesubt, apoi bratele revin inainte. Corpul inainteaza in apa, prin miscari  concomintente : indoiri flexate ale picioarelor si intinderi ale bratelor.

Acest stil de inot este eficient pentru intarirea sistemului repsirator, dezvoltand plamanii, regleaza corect respiratia datorita miscarilor facute, si ajuta la reducerea simptomelor astmului. Stilul bras este preferat de femei deoarece tonifiaza fesele si dezvolta frumos pieptul, elimina grasimile nedorite de pe abdomen si atenueaza durerile lombare .

Stilul crawl ,numit si stilul liber (freestyle), este dedicat barbatilor. De obicei ei prefera acest stil de inot deoarece presupune forta in brate si dezvolta muschii spatelui si bratelor. Crawl se inoata cu bratele miscandu-se alternativ pe langa corp, iar palmele impingand apa, in timp ce picioarele sunt apropiate si se misca in acelasi ritm cu bratele. Corpul se mentine in pozitie intinsa, pentru o deplasare cat mai lunga prin apa.Acest stil de inot este benefic pentru modelarea trunchiului, a muschilor din partea superioara a corpului si de aceea barbatii folosesc predominant acest stil.

Stilul spate este foarte usor de practicat, daca deja ati experimentat plutitul pe spate. Tineti capul la suprafata iar mainile se misca alternativ circular in tip ce picioarele fac miscarile stilului crawl. Este un stil echilibrat, desi mai lent. Ofera o buna dezvoltare a muschilor spatelui si atenueaza durerile in zonele lombare si dorsale.

Cel mai spectaculos stil de inot este fara indoiala stilul fluture – butterfly. Este practicat in mod spectaculos in competitiile sportive, fiind un stil mai greu de practicat de catre incepatori. Acest procedeu de inot se realizeaza prin doua miscari,in stilul unei sarituri, prin care corpul este propulsat inainte, capul urca si coboara in apa iar picioarele se onduleaza in plan vertical.

Orice stil doriti sa invatati, www.aquaswim.ro va asteapta la bazin, cu instructori profesionisti, capabili sa va explice si sa va arate cum sa invatati corect aceste stiluri de inot. Respiratia trebuie corelata cu miscarile in apa, corpul se misca corect, si doar asa veti avea rezultatele dorite in practicarea acestui sport.. Daca alegeti sa va abonati  la www.aquaswim.ro,  aveti garantia invatarii corecte a inotului, inca de la inceput.

Beneficiile inotului

12615391_766824530088147_3995630292160042210_o

BENEFICIILE INOTULUI

Înotul este sportul cel mai eficient în legătura raportului dintre efortul depus și caloriile arse. Înotul va ajuta enorm in problemele de circulatie sau de coloana. Si femeilor insarcinate le este recomandat inotul, deoarece acest sport ajuta la indreptarea muschilor abdominali si a umerilor, zone foarte solicitate ale trupului unei gravide. Miscarea in apa poate reduce si durerile incheieturilor, presiunea ridicata a singelui si disconfortul asociat cu sarcina.

 creste rezistenta recardio-pulmonara;
 stimuleaza circulatia sangvina;
 contribuie la mentinerea unei tensiuni arteriale stabile;
 reduce riscul bolilor cardiovasculare;
 intareste ligamentele articulare, prevenind posibilele leziuni;  dezvolta flexibilitatea;
 genereaza stari de bine, pozitive;
 ajuta la imbunatatirea starilor de anxietate ;
 amelioreaza simptomele de depresie;
 relaxeaza muschii dupa stresul unei zile obositoare;
 stimuleaza cresterea si dezvoltarea fizica si psihica;
 imbunatateste dezvoltarea psihomotorie.

Parteneriat cu Centrul de Recuperare Kinetobebe

KINETOBEBE

KinetoBebe este un Centrul de Recuperare Pediatrica specializat in programe integrate si complexe de dezvoltare neuro-motorie, lingvistica si senzoriala a bebelusilor si copiilor.

Centrul a luat fiinta in anul 2009 si a fost primul centru privat din Bucuresti specializat exclusiv in programe integrate si complexe de dezvoltare neuro-motorie, lingvistica si senzoriala a bebelusilor si copiilor cu varsta cuprinsa intre 0 luni si 18 ani.
Serviciile noastre acopera atat sfera recuperarii pediatrice – kinetoterapie, logopedie si terapie ocupationala cat si sfera serviciilor de profilaxie – programul de “Bebe Gim” , “Junior Gim” , gimnastica pentru combaterea obezitatii .


Recuperare Medicala

KINETOETERAPIE PEDIATRICA – reprezinta ansamblul exercitiilor si tehnicilor de recuperare ce au drept scop redarea functiilor neuro-motorii ale corpului.
Se aplica in recuperarea unei game largi de afectiuni precum :

  • malformaţii congenitale: picior stramb, displazii de sold,
  • afectiuni ortopedice: entorse, luxatii, fracturi, picior plat,
  • deviatii ale coloanei vertebrale: cifoze, scolioze, cifoscolioze,
  • torticolis,
  • paralizii cerebrale sub toate formele clinice: hemi-, para-, tetrapareza,
  • paralizii periferice: paralizii de plex brahial, radiculopatii,
  • sechele dupa traumatisme cranio-cerebrale (TCC);
  • boli neuromusculare: distrofii musculare progresive, amiotrofii spinale, artrogripoza,
  • sindromul Down, West, Hipoton, etc.

Programele sunt concepute pe baza trimiterii si recomandarilor medicului de specialitate, sunt particularizate si urmaresc atingerea obiectivelor caracteristice varstei cronologice a copilului

Metode folosite in programele de recuperare: Bobath, Schroth, Tehnici de facilitare neuro-proprio-ceptive, Kabath, Le Metayer, Klapp, Williams, McKenzie.

LOGOPEDIA PEDIATRICA – se centreaza pe cunoasterea particularitatilor psihice ale formarii si dezvoltarii limbajului, avand ca obiectiv principal recuperarea tulburarilor de limbaj.
Aceasta terapie se adreseaza copiilor cu tulburari de limbaj cauzate fie de nestimularea suficienta a limbajului cat si de anumite probleme de natura neurologica.

  • dislalii, balbaieli, tulburari de voce,
  • intarzieri in dezvoltarea generala a limbajului, dislexii si disgrafii,
  • mutismul psihogen si autismul etc,
  • deficiente senzoriale: hipoacuzie, tulburari de vaz
  • afazie, alalie, Sindrom Down, West, hipoton, deficit de atentie

TERAPIA OCUPATIONALA – urmareste miscarea activa a mainilor cat si coordonarea oculo-motorie, fiind activitati benefice ce vin in sprijinirea si dezvoltarea armonioasa a personalitatii copilului.
Aceasta terapie vizeaza castigarea autonomiei personale , dezvoltarea abilitatilor manuale fine si cresterea increderii in fortele proprii.
Se adreseaza tuturor categoriilor de copii care intampina dificultati manuale de ordin grosier sau fin.

  • hemipareza, tetrapareza, parapareza hipotiroidism, autism, Sindrom Down, West, retard mintal.

DEZVOLTARE PSIHOLOGICA PERSONALA – are ca scop dezvoltarea abilitatilor personale de a depasi unele situatii dificile ce pot aparea la un moment dat in viata, cresterea adaptarii la situatii noi, autoreglare emotionala. Se adreseaza copiilor ce pot intampina dificultati de adaptare scolara/sociala, de exprimare si de gestionare a emotiilor scopul general al acestei forme de interventie terapeutica fiind imbunatatirea calitatii vietii psihologice.

  • tulburari de conduita, tulburari psihoemotionale, stress posttraumatic, anxietate, tulburari alimentare, tulburari de eliminare, deficit de atentie, tulburari de invatare.

 

www.kinetobebe.ro

Procedee de inot

Stilul FLUTURE (DELFIN)

Cel mai dificil procedeu de înot.

  • poziţia în apă este asemănătoare procedeului LIBER , fiind considerat de specialişti CRAUL DUBLU.
  • mişcarea membrelor superioare- sunt concomitente- descriu un dublu “S”- se porneşte de la poziţia de extensie verticală şi se ajunge la poziţia de adducţie (lipite de corp)- faza de revenire constă în retragerea braţelor pe deasupra apei, ajungându-se la poziţia iniţială.
  • mişcarea membrelor inferioare:- descrierea mişcării aşa numită DELFIN, când ambele picioare, “biciuiesc” apa concomitent.
  • respiraţia:- capul se extinde anterior concomitent cu faza activă a braţelor; aici se realizează inspirul.- expirul se realizează cu capul parţial în apă în timpul fazei de revenire a braţelor; – expirul se mai poate realiza cu capul rotit lateral (ca la procedeul LIBER) de aceaşi parte a mâiniilor aflate sub apă; realizându-se inspiraţia.

Sfat: Când începi să înveţi stilul fluture, respiră la fiecare mişcare, odată ce capeţi încredere, încearca să respiri la fiecare două sau trei mişcari

Stilul Spate

Poziţia în apă este diferită (după cum îi spune şi numele), înotatorul stând pe spate în timp ce inoată. Mişcările sunt asemănătoare stilului liber doar că se execută din poziţia pe spate. Propulsia prin apă se face prin mişcări rotative de mâini şi biciuiri ale picioarelor. Respiraţia se face tot timpul doarece gura şi nasul se află mereu deasupra nivelului apei.

Sfat: Incearcă să-ţi sincronizezi respiraţia cu mişcarea. Uită-te mereu la tavan, daca ajungi sa priveşti înapoi spre locul de unde ai venit, înseamnă că poziţia corpului tău în apă este greşita.

Stilul Bras

Stilul bras la fel ca şi stilul fluture necesită un antrenament mai îndelungat, nefiind la îndemâna oricărui înotator. Poziţia corpului în apă este pe faţă. Înaintarea se face pe baza propulsiei corpului prin împingeri ale picioarelor şi tracţiuni ale mâinilor. Respiraţia se face în momentul în care corpul este propulsat deasupra apei. Expiraţia se realizează atunci cand corpul se află în plină extensie.

Sfat: Incearcă întotdeauna să începi bătaia apropiind sau atingând călcâiele de fese. Termină bătaia cu degetele îndreptate înapoi şi picioarele alăturate. Este important să-ţi sincronizezi bătaia de picioare şi să efectuezi o tracţiune corectă. Dupa bătaie, ar trebui să aluneci înainte. Apoi, foloseşte mişcarea braţelor pentru a-ţi propulsa corpul în sus, gata pentru urmatoarea bătaie.

Stilul CROWL ( CRAUL)

Cel mai simplu stil de înot.

  • poziţia în apă: corpul este orientat în decurbit vertral (pe burta)
  • mişcările membrelor superioare: – alternative, – descriere litera “S”, începând din poziţia de extensie verticală şi terminând în poziţa de adducţie lângă corp, – faza de revenire constă în retragerea membrului superior din poziţia de adducţie în cea de extensie verticală.
  • mişcările membrelor inferioare :- mişcări de asemenea alternative, – constă în mişcări de “biciuire ” a apei cu planta (laba) piciorului,
  • respiraţia: – capul este rotit lateral, de aceeaşi parte a mâinii aflate sub apă; realizându-se inspiraţia, – ulterior se revine la poziţia de repaus, capul aflându-se parţial sub apă; în acest timp realizandu-se expiraţia.

Sfat: Pentru a-ţi alinia corect braţele şi picioarele în timpul mişcării, orientează-te dupa o linie mediană imaginară, care să se intindă de la cap pana la vârful degetelor de la picioare. Când faci mişcarea de vâslire sub apă, nu te grăbi. Din contră, incearcă să “simţi” apa, prizând-o în căuşul mâinii. E ca şi când ai trage “o bucată” de apă spre tine şi te-ai deplasa peste ea.